KOMUNIKAČNÍ MAPA

Získejte nástroj pro rychlou a pohotovou orientaci během obchodního rozhovoru a tvorbu účinné komunikační strategie "na míru" danému typu zákazníka.

Lidé se chovají a komunikují 4 různými způsoby podle toho, jaké jsou jejich hlavní životní priority, na co jsou především zaměření.

Podle toho byl vytvořen systém behaviorální komunikační typologie. Tento systém je geniální v tom, jak je jednoduchý a prakticky použitelný. Tuto typologii sama používám a slouží mi k rychlému odhadu situacepřizpůsobení mé komunikační strategie na schůzce doslova během několika desítek vteřin.

Za všechny ty obchodnické roky byla mojí VELKOU VÝHODOU schopnost rychle poznat, jaký člověk je na druhé straně stolu a co skutečně POTŘEBUJE, mluvit jeho jazykem a nabídnout mu řešení, po kterém TOUŽÍ. Díky tomu jsem většinu svých obchodních šancí PROMĚNILA na úspěšně uzavřené OBCHODY. Když jsem začala komunikaci učit, tak mě došlo, že ne každý tohle ovládá a že by se obchodníkům hodil JEDNODUCHÝ NÁSTROJ, díky kterému tyhle poznají JAK S KÝM KOMUNIKOVAT, aby byli v rozhovoru PŘESVĚDČIVÍ a snáze uspěli. Proto vznikla KOMUNIKAČNÍ MAPA.

Alena Hanušovápodnikatelka, obchodnice, komunikační mentorka, autorka komunikační mapy

Jak vypadá a co v ní najdete?

Přehledná dvoustrana A4, ve které najdete informace:

  • jak spolehlivě určit komunikační typ člověka ve 2 krocích přímo na jednání
  • jak celý systém typologie funguje a jaké mají jednotlivé typy priority, co mají společného, jak a podle čeho se rozhodují
  • jak vzhledem k vašemu typu jednat s ostatními typy, abyste dosáhli toho, co potřebujete
  • ke komunikační mapě získáte také MP3 Průvodce komunikační mapou - nahrávku která vás komunikační mapou provede a dá vám praktické tipy, jak ji efektivně používat.

Právě teď a tady na této stránce máte příležitost získat Komunikační mapu za symbolických 95 Kč, tedy cenu jedné velké kávy a skleničky minerálky někde v kavárně. Běžně ji prodávám za 499 Kč, ale mám odzkoušeno, že její hodnota pro obchodnický život je mnohem vyšší. 

Proč jen za 95 Kč?... V čem je háček?

Mám pro to dva důvody.

  • Důvod 1: Věnovali jste energii testu a vyhodnocení a já vás chci podpořit, abyste v jednání se zákazníky i byli opravdu úspěšní. 
  • Důvod 2: Za tuto cenu je Komunikační mapa dostupná opravdu pro každého a zároveň je to pomyslná bariéra pro ty, kteří další úsilí do skutečné změny v komunikaci investovat nechtějí.
  • A pak mám ještě jeden, SKRYTÝ DŮVOD ... Až prozkoumáte Komunikační mapu a vyzkoušíte si jak účinná je typologie v praxi, budete mile překvapeni, jak jednoduché může být uzavírání obchodů. Dokonce i s lidmi, od kterých jste dříve odcházeli s nepořízenou.

Pak se možná rozhodnete pracovat na své komunikaci ještě více a v takovém případě, vás velmi ráda přivítám v online mentoringovém programu Akademie aktivního naslouchání pro obchodníky.

A to je opravdu všechno...

Rozhodnutí je pouze na Vás.

Do čeho  těch 95 korun teď a tady investujete?