ONLINE TEST KOMUNIKAČNÍ TYPOLOGIE

Proč některým typům zákazníků nemůžete prodat? Seznamte se svým komunikačním typem a zjistěte, jak jednoduchou úpravdou komunikace dosáhnete se stejným počtem schůzek většího počtu obchodů...

Cena testu: 390,- Kč nebo zdarma po registraci

ONLINE TEST NASLOUCHÁNÍ

Naslouchání je obchodnickou dovedností číslo jedna. Bohužel, valná část obchodníků naslouchat neumí.

Otestujte svou dovednost naslouchánív tomto unikátním testu. Co zlepšit, abyste měli lepší obchodní výsledky?

Cena testu: 499,- Kč

KOMUNIKAČNÍ MAPA: Jak se domluvit se 4 typy zákazníků

Generál. Pečovatel. Ispirátor. Expert. Existují 4 typy zákazníků a 4 typy nákupního chování. Umíte se všemi 4 typy jednat tak, abyste dosáhli obchodu? 

Získejte návod jak určit typ zákazníka a jednoduchou strategii, jak s ním jednat, abyste se dohodli. 

Ve verzi NAPLNO ještě získáte check-list pro sebereflexi a zlepšování obchodního rozhovoru a Check list pro přípravu schůzky

Cena mapy: 980,- Kč mapa ZÁKLAD/1.300,- mapa NAPLNO

e-KNIHA O KOMUNIKACI

  • Jak si říci o to, co potřebujete, abyste to skutečně dostali?
  • Kniha vám objasní principy nasouchání, komunikace a práce s emocemi.
  • Obsahuje 12 praktických cvičení, která vám umožní poznat svou komunikaci a změnit ji na efektivní obchodní nástroj.

Cena knihy: 359,- Kč

INDIVIDUÁLNÍ ONLINE MENTORING

s klienty obvykle:

  • pilujeme komunikaci na schůzky (oni pošlou nahrávku, já dádám zpětnou vazbu)
  • ladíme strukturu schůzky a komunikační strategii podle typologie klienta
  • řešíme případy, které nedopadly a proč a stavíme lepší strategii pro příště

Hodina online mentoringu: 2.500,- Kč

Proč se učit ode mně?

TESTY | KNIHA | VIDEOKURZ AKTIVNÍHO NASLOUCHÁNÍ | ONLINE VÝZVA | ONLINE MENTORING

Obchoduji 13 let, z toho 6 let jsem vedla obchodní tým v B2B segmentu. V 8 lidech jsme prodali ročně za 20 milionů EUR technologií. V současnosti prodávám "sama sebe" jako komunikační mentorka. A zároveň, abych nevyšla ze cviku, piluji svoje obchodnické hrany v přímém obchodě . Všechny mé zkušenosti mají jedno společné: OPAKOVANĚ TĚŽÍM Z TOHO, ŽE UMÍM NASLOUCHAT SVÝM ZÁKAZNÍKŮM A PRECIZNĚ ZACÍLIT NA JEJICH HLUBOKÉ TOUHY. A umím to naučit i vás.

Alena Hanušovápodnikatelka, obchodnice, komunikační mentorka a autorka-Dobrá dohoda