CHCETE NĚKOMU VYJÍT VSTŘÍC A PAK ZJISTÍTE, ŽE JSTE USTOUPILI PŘÍLIŠ DALEKO?

ČELÍTE NÁMITKÁM A KRITICE A NEVÍTE, JAK OBSTÁT A NEROZČÍLIT SE?

NEVÍTE SI RADY V KOMUNIKACI S OBTÍŽNÝMI LIDMI - NEGATIVCI, FŇUKALY NEBO POTÍŽISTY?

Ustát když někdo kritizuje Vaši práci, šťourá se v každém detailu nebo si neustále stěžuje a hledá chyby je náročné. Občas se udržíte a jindy je z toho konflikt. 

Nebo když musíte na jednání se zákazníkem, který je náročný a  kritický - někdy to dáte v pohodě a jindy je to děs... V každém případě Vás to stojí hodně energie a času.

CO KDYBY VÁS TO STÁLO MNOHEM MENŠÍ ÚSILÍ NEŽ DOTEĎ?

CO KDYBYSTE HNED VĚDĚLI, CO ŘÍCT, JAK REAGOVAT?

Každý člověk má svůj jedinečný komunikační kód, svůj způsob, jak vyhodnocuje řeč druhých a jaké z ní vybírá informace.

A podle toho, jaké vybere informace a jak se na základě nich cítí, se také ten člověk CHOVÁ

Kámen úrazu je v tom,  že druzí lidé nemají "stejný kód" jako vy. Proto Vám nerozumí a chovají se jinak, než čekáte.

  • Proto se s jedním lehce domluvíte a s druhým to drhne, i když na oba mluvíte stejně
  • Proto se jeden rozčílí, když mu vysvětlujete, co jde a nejde udělat a druhý v klidu a bez řečí přijme, jak to je
  • Proto jeden mrmlá "to nebude fungovat" a druhý řekne "super nápad, udělejme to".

Dobrá zpráva je, že jednoduchou změnou v komunikaci dokážete s druhými mluvit tak, aby vás opravdu poslouchali a použít jejich vlastní kódy, aby vám rozuměli.

O tom, jak této změny v praxi dosáhnout je kniha "Jak si říct o to, co potřebujete, abyste to skutečně dostali".

Říkáte si, tak tohle se chci naučit? 

Můžete začít hned teď. Kniha "Jak si říct o to, co potřebujete, abyste to skutečně dostali"  vznikla jako praktický nástroj, který Vám pomůže poznat vaše vlastní komunikační kódy, vzorce a schemata. Zároveň vysvětluje  principy, podle kterých můžete ze dne na den začít komunikovat s ostatními efektivněji

 

Jak kniha vypadá a co v ní najdete? Prolistujte...

Podíváme se společně na to, co se děje v lidské mysli při komunikaci, jak vznikají konflikty, jakou roli v naší komunikaci hrají emoce a také na jednoduché komunikační techniky, které vám ušetří čas i energii v rozhovorech s druhými lidmi. 

0
stran
nadupaných informacemi
0
kapitol
ve kterých vám odkryji mnohá tajemství vztahů mezi lidmi
0
akčních cvičení
která od základů změní váš pohled na komunikaci

 

Co o knize říkají čtenáři? 

Dostal jsem do mailu kapitolu knížky od Aleny - a přišla 2 velká AHA, pak celou knížku - a těch AHA tam bylo ještě víc - a navíc věci, o kterých jsem předtím nikde neslyšel.Takže jestli se ve Vašem životě občas vyskytne moment, že Vás někdo nepochopil, neporozuměl Vám, tak tuhle knížku okamžitě kupte.

Arnošt Štěpáneklektor, kouč a autor programů "Komunikujte chytře", "Síla osobního příběhu" a "Jak uspět u pracovního pohovoru", www.arnoststepanek.cz

To, co vidím jako největší přínos knihy je, že ty věci jsou prakticky a jednoduše vysvětlený. Člověk to může vzít a hned to použít v každodenních situacích. Strávím teď míň času debatováním, diskutováním a přetahováním se s druhými lidmi. A když vím, proč se věci dějí určitým způsobem, je mnohem snazší najít i společné řešení.

Pavel SazamaProjektový manažer

 

Jste připraveni objevit tajemství efektivní komunikace a ušetřit tak svůj čas a energii?