30-denní online komunikační výzva:
Jak si (nejen v byznysu) říct o to, co potřebujete, abyste to skutečně dostali
Vypilujte za 30 dní k dokonalosti svou schopnost ptát se a naslouchat a zvyšte své šance na to, že skutečně od lidí, životních partnerů, zákazníků, obchodních partnerů, šéfů, kolegů, spolupracovníků získáte to, co potřebujete a po čem toužíte.
>>> POZOR. Zjistěte za 21 vteřin, jestli má cenu tohle číst dál...
- Jste obchodník, podnikatel, expert na volné noze, obchodní či jiný manažer nebo projekťák a DĚLÁTE S LIDMA?
- Je součástí vaší práce PŘESVĚDČIT lidi, aby pro vás něco udělali, aby s vámi na něčem spolupracovali, aby si koupili vaše produkty nebo služby?
- Je vaše živobytí a váš pracovní nebo životní úspěch závislý na tom, jestli dokážete lidi OVLIVNIT nebo MOTIVOVAT?
0 odpovědí ANO: Gratuluju, zdá se, že mě, výzvu ani knihu vůbec nepotřebujete. Tak třeba příště :-)...
1-3 odpovědi ANO: Gratuluju taktéž, protože, hurááá, jste ve správný čas na správném místě.
Mám pro vás něco, co vám pomůže ZLEPŠIT VAŠE PRACOVNÍ VÝSLEDKY.
Jsem na tom podobně jako vy...
- 15 let obchoduju a z toho 8 let jsem vedla obchodní tým a různé mezinárodní sales projekty. Posledních 8 let podnikám jako expert na volné noze.
- Dělám každý den s lidma a můj úspěch závisí na tom, nakolik je dokážu přesvědčit, ovlivnit a motivovat k nákupu mých produktů a služeb a nebo ke spolupráci na různých projektech.
- Za těch 15 let jsem zjistila, že moje výsledky se nezvyšovaly s tím, jak moc umím prezentovat.
- Mé výsledky začaly výrazně zlepšovat s tím, jak dobře umím lidem NASLOUCHAT, PTÁT SE na to důležité a to, co ZJISTÍM, správně použít ve prospěch obchodního jednání.
- Jak to udělat učím poslední 2 roky ve svých praktických trénincích naslouchání nebo individuálních mentoringových sezeních obchodníky, manažery i projekťáky.

Všechny moje dosavadní zkušenosti mě přivedly k následující myšlence:
Váš úspěch v obchodě, podnikání i řízení lidí se podstatně zvyší, když během rozhovoru najdete silný vnitřní motiv člověka, kterého potřebujete PŘESVĚDČIT, OVLIVNIT nebo MOTIVOVAT a dokážete logicky a smysluplně jeho MOTIV propojit s tím, co mu NABÍZÍTE...
Bohužel ani školy, ani obchodnické kurzy a dokonce ani kurzy pro manažery NEUČÍ jak toho momentu v praxi skutečně dosáhnout.
Nestačí se totiž teoreticky naučit techniky, fígle a strategie pro vyjednávání. Musíte se naučit slyšet to podstatné, naučit se vnímat touhy, potřeby a motivy lidí, umět je propojit s tím, co nabízíte.
Nedá se to naučit za jednodenní workshop. Je to proces změny přístupu k lidem a komunikaci, který chvíli trvá.
Proto vznikla 30-denní online výzva:
Jak si (nejen v byznysu) říct o to, co potřebujete, abyste to skutečně dostali
Vypilujete v ní za 30 dní k dokonalosti svou schopnost ptát se, naslouchat a vést rozhovor k cíli a zvyšíte své šance na to, že skutečně od lidí, životních partnerů, zákazníků, obchodních partnerů, šéfů, kolegů, spolupracovníků získáte to, co potřebujete a po čem toužíte.
Proč? Protože jim zkrátka budete rozumět tak dobře, že budete přesně vědět, JAK a ČÍM je přesvědčit a motivovat k rozhodnutí nebo spolupráci a oni vám rádi řeknou ANO.
To, co budu učit ve výzvě, už učím klienty na svých trénncích a mentoringu. Teď poprvé má 30-denní výzva i online podobu, aby její přínos mohlo získat více podnikatelů, obchodníků a manažerů.
Výzva začíná 7.8. 2019 a její brány uzavírám 26.7. 2019. Do startu zbývá...
Jak bude výzva probíhat?
- Hned po vstupu do výzvy dostanete e-knihu "Jak si říct o to, co potřebujete, abyste to skutečně dostali" jako průvodkyni světem komunikace a učebnici pro naši výzvu. Než začneme, budete mít dost času poznat prinicpy naslouchání a komunikace.
- Získáte přístup do tajné facebookové skupiny, která bude po dobu trvání výzvy naší virtuální učebnou. Najdete v ní video na každý den s úkolem a tipy pro jeho provedení, budete v ní sdílet své zážitky a poznatky z výzvy, můžete se mě ptát a požádat o radu.
- Každý týden má jedno nosné téma a k němu se vztahují í úkoly, které dostanete.
- Každý den ráno dostanete na e-mail zadaný úkol a výzvu dne a večer budete sdílet zkušenosti a výsledky ve skupině s ostatními
- Celou dobu máte možnost pokládat dotazy a říct si o pomoc, budu tu pro vás ve skupině nebo na e-mailu
- 1x týdně v živém vysílání ve skupině zodpovím nejčastější dotazy, které budete v průběhu týdne mít
- 3 nejaktivnější účastníci výzvy budou mít možnost vybrat si jako odměnu 60ti minutový komunikační mentoring
- Pro každého, kdo dokončí výzvu kompletně (splní každý denní úkol a posdílí výsledky do skupiny) mám drobný praktický dárek
Co vám může přinést komunikační výzva?
Komunikační výzva Aleny Hanušové je úžasná záležitost. Více druhým rozumím a mám nadhled i v emočně vypjatých situacích.
Na denní bázi aplikuji 7 jednoduchých technik, díky kterým je komunikace jednodušší, srozumitelnější a hlavně otevřená a příjemná pro obě strany. Díky technice parafrázování naslouchám lépe, protože dokážu z obsáhlé informace vytáhnout podstatu a ještě více se snažím chápat, co vlastně myslí protistrana tím, co říká. Dalším benefitem je, že každý, dokonce i emotivní rozhovor je pro mě procvičováním technik, mám odstup od toho, co protistrana říká a s tím související nadhled v emočně náročných situacích. BOMBA! Po 14 dnech už mám řadu činností zautomatizovaných, takže už ani nevnímám, že nějaké techniky používám. Alenu Hanušovou rozhodně doporučuji potkat...
Zní to skvěle... a kolik to, Aleno, stojí?
30-denní online výzva:Jak si (nejen v byznysu) říct o to, co potřebujete, abyste to skutečně dostali začíná 7.8. 2019 a teď otevírám její předprodej.
30 neuvěřitelných dní výzvy s úkoly a sdílením, e-kniha "Jak si říct o to, co potřebujete, abyste to skutečně dostali", má osobní péče ve skupině a po e-mailu plus naprosto nové zážitky a mnohem lepší vztahy i pracovní výsledky dostanete za
3.600,- Kč
Za tuhle cenu si dvakrát natankujete plnou nádrž a nebo si pořídíte pár kvalitních kožených bot nebo šik sako. Nebo z jiného úhlu - den výzvy vás vyjde na120 Kč, to je jako jedno kafe a minerálka v kavárně.
A nebo si můžete říct - kašlu na nádrž, boty nebo kafe... já chci lepší vztahy i lepší výsledky a proto